Vår, me like ;)

åh häääärliga vår välkommen till oss !!
Visst är det snö på marken och lite kallt, men solen är här och det blir varmare för varje dag typ. ME LIKE ;)
Idag satt jag, mimmi, syster & issa på kyrkogården
och fikade och satt i solen som 4 snygga brydar!
Och jag fick äntligen ha på mig mina snygga nya solgladögon som jag inte kan få nog av,  jag kommer missbruka dom i sommar, haha.


Här kommer en bild på mig innan jag skulle ut idag.


Jag kanske inte skriver mycket här längre beror på att jag skriver på en ny sida
också. Finns på min facebook den andra bloggen :)

Kan skriva lite om vad som händer i veckan.
Imorgon ska jag nog luncha med mamma i stan om hon mår bättre sen halv 4 så
så jag träffa girlsen och se Alice i underlandet i 3d, ska bli riktigt roligt.
Sen på kvällen imon så blir det lite mys med vänner här hemma.
På torsdag blir det nog bara tvätt hela dagen (och hoppas på sol varje dag också). Fredag så ska jag till burgården och gå på en intervju om bar utbildningen mellen 9-13 sen på kvällen kanske ha en tjejkväll med lite vin och mat.
Och på lördag ska jag hem till pappsen och carina i jönk sen hem på söndag.
Så nu har ni allt. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0