usch säger jag bara :@

SKIT VÄDER UTE !

När jag vakande i morse så hade det kommit jätte mycket snö i natt.
Jag orkar inte med detta väder längre, inte alls lust att gå ut vill bara
låsa in mig tills våren kommer. Nästa veckan så har jag en känsla att
det inte kommer bli mer snö, hoppas hoppas.
Nu kommer det bli slask ute, bättre det än att det kommer mer snö..
ja ni kanske har fattat vinkeln att jag inte alls diggar vintern.

Blir bara demprimerad när jag kollar ute genom fönstret.

Klockan fem så ska jag iväg och träffa mamma vi ska göra en sak..
som kommer att förändra hela mig :D fast det kommer ta 5 månader
men jag är överlycklig att det äntligen händer, Sommar 2010.

JAAAAAAAA !! nu ska vi åka till Alanya i sommar den 9:onde åker vi.
Jag, syster, Carro, Mimmi, Gabby & Sandra :D ska bli så jävla skönt.
och sommarkroppen ska vissas ;)

Lägger upp några bilder från förra årets resa <3







Bjuder på den sista :P

Men när man ser dessa bilder så vill man verkligen åka bort från
detta skit väder !

/rebbe


Kommentarer
Postat av: syrran

Jag längtar också jätte mycket till Turkiet!!

2010-01-27 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0