upp och ner, ner och upp

Har tråkigt på kvällarna nu.. dagarna har jag saker som jag
kan göra men på kvällarna blir det bara tråkigare å tråkigare..
Vissa är ute och fikar med sina vänner och bara sitter och tjötar,
eller hittar på något annat.
Sitter här hemma och har bajs tråkigt. Kan säkert också fika med
mina vänner med vi eller inte just jag nu har något annat för sig
men vi försöker planera när vi kan ses men inget kan vara spontant.
Menar inger illa med denna texten men inte roligt att sitta hemma varje
kväll förutom helgen då, men på vardagarna vill jag inte sitta och
ugla framför tv:n.

jaja bara att bita ihop och kolla med alla jag känner och terra dom lite.

idag har jag tränat och tvättat, jäj kul..

haha inget happy inlägg men det finns vissa dagar man vill klaga lite.


/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0