sammanfattning om lite småt och gott

I fredags blev det en hemma kväll efter plåtningen
med tv och mat, fast jag somnade väldigt tidigt men
det var skönt att vara hemma.

I lördag så blev det en liten utgång men drinkar och bra
musik, var ute med syster, mimmi och mikko.

I söndags så blev det en slapp dag och pappa var här och
hälsade på , vi fick deras gamla stora tv =) känns jätte skönt.
Sen blev det midda hemma hos faster carina med pappa & syster.
Jätte god mat och efterrätt. Sen på kvällen kom issa hit och kollade
på Johan Falk, såå bra !

idag har jag och syster storhandlat och innan det var jag på ett möte
och jobb och shit.. men sen så fick jag ett samtal ifrån dagiset utsikten
som jag skulle ha jobbat på tis-ons förra veckan, de undrade om jag
kunde hoppa in imorgon och jobba mellan 09.00-16.00, klart jag sa ja!
hon blev jätte glad och så hörde man på hennes röst att hon blev lugn,
kanske svårt att hitta nu? hehe tur att jag finns då :P

Här kommer tre bilder ifrån helgen en från fredags på
plåtningen och en ifrån lördags kväll:


Syster & Jag ifrån lördags:P


Carro & Jag i fredags när vi fick sminket klart.

 
Halva carro & jag

/rebbe


Kommentarer
Postat av: Carro

haha, du var så snygg på den bilden o jag var typ ful, så klippte bort halva mgi :

2010-01-19 @ 19:45:54
URL: http://bo3gmunk3n.blogspot.com
Postat av: rebbe

hehe tack =P, men jag tror på att du också var snygg på den =)

2010-01-19 @ 20:19:48
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0