Känner mig stolt

God morgon.

Vaknade för en timme sen och ringde jag mamma och direkt sa
hon, - gud va du är vaken tidigt då. Haha ja kanske lite ovant att
jag vaknade kl 10 istället för 12 :P, Men det var skönt att vakna tidigt.

man funderar starkt på att gå ut och gå, helt underbart väder
(förutom snön på marken) men det är helt blått =) glad.
Lite tråkigt att gå själv, ska tvinga mimmi ut, hihi..
Men igår var jag på ett möte som sagt med mamma och idag
börjar mitt nya "liv" vara extra noggran vad man äter varje dag.
Och jag hoppas jag lyckas med detta och att man ser resultat,
men det jag är mest osäker på att jag inte komma ha råd med
all mat, haha..
jaja jag kommer iallafall tänka på det mest viktigaste men leva
ändå som jag brukar ( gå ut och träffa vänner ) men akta vad jag
stoppar i mig. Räkna räkna det viktigaste.
Jag ska testa och se om detta funkar :)

Sommar 2010 säger jag bara.. Här kommer jag ;)

 

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0