känner mig duktig

Har träningsvärk (eller feber) men vi säger träningsvärk,
för att jag har tränat hemma :O då känner jag att jag har
lyckats att ge en bra träning för mig. Bra becka..
Nu ska jag sova och hoppas att jag kan få upp ur sängen
imorgon, för mår lite illa efter scones som jag och syster
gjorde förut. För då blir det träning imorgon med och sen
ska jag, mimmi & carro bli fotade. kanske blir bilder om
jag vill betala för dom, är rätt så snål nu.

Träningsvärk bak i låren och ryggen/höfterna men vill
helst har det på andra tiden, men dit kommer jag :D
Oj känner mig så duktig.
Igentligen när jag säger att jag ska börja träna hemma
och gör det 1 gång så blir det inte mer efter det, men nu
vet jag att jag vill åka till en resa och inte gömma mig så
nu tränar jag för att jag ser sommaren framför mig, och
jag känner mig duktig nu för har tränat mer en 1 dag :D
Och hemma OCH ensam !!!

nu ska jag bara hålla detta också :P men vill inte ljuga
så kommer skriva på facebook och här när jag tränar!!

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0