Kallt inomhus

Gud va kallt vi har i våran lägenhet sitter med skit
mycket kläder på mig och filtar, hehe.
idag så har jag varit vid banken och fixat mina pengar
så jag kan betala hyran. Sen så har jag diskat och fixat
lite här hemma och sitter nu somsagt och fryser.

Idag händer inte något speciellt orkar inte gå ut bland folk
idag så det blir en härlig hemma kväll.
Jag och syster ska äta kyckling, ris och egengjord curry sås,
sen till lets dance så ska vi äta grönsaker med dipp :)

Igår så kollade jag och carro på hotell till Turkiet i sommar
som vi tjejer ska åka till. Det blir Alanya iår igen för det
är billigast, tänkte annars Malta eller en annan stad i turkiet,
men vi vill ha all inclusive när vi åker utomland så mycket
lättare.. Men vi hittade ett hotell som jag, carro och syrran
kan tänka oss att åka till, Mimmi ska bara kolla på det först.
http://www.club-paradiso.net/en/ :)

ha en bra fredags kväll. kram


/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0