isbana och jobb

Igår blev det henriksberg med folk, jätte trevligt hade jag,
jag och syrran fick åka bil med gabby de körde oss hem sen
fick syrran en sådan sjukide att vi skulle ta på oss dom fullaste
kläderna och varmaste vi hade och gå till pulkabacken med varsin
plast påse, haha.. barnen har gjort en isbana där, jääävlar va
fort man åkte haha vi hade skit roligt har aldrig skrattat så mycket
på jätte länge. Bilder har jag tagit men lägger in dom imorgon.

Imorgon blir det nog lata mig och fixa här hemma, kanske ska
åka in till stan och köpa typ varma byxor som man kan ha ute
för ska jobba på ett dagis Tis och Ons och har inte såna kläder
som jag kan vara ute och "leka" med direkt, men kanske kan
ståut i 2 dagar så får jag kolla senare om jag köper det och om
jag får jobba där mer.. känner inte för att lägga ut pengar på det.
Om inte någon har att låna mig? bara att ta på sig extra mycket
på benen isåfall så jag inte fryser.
Och är nervös att jag inte kommer att hitta vart det ligger,
har varit där innan fast med ett annat dagis.
Jag vet vart jag ska gå av med sen känner jag mig inte så
säkert vart själva dagiset ligger, jag tror det var ett dagis där
öppe men tydligen var det inte de, finns det mer än 2 öppe
vid masthugget?

Oj va va långt det blev och kanske lite onödigt, haha.
Men bilder kommer nog upp imorgon.


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0