Håller tyst så mycket jag kan. Och här kommer lite bilder.

Kan fortfarande inte prata :/ skit läskigt.. när ska jag få
tillbaka min röst? vill kunna vara social och kunna prata med
folk. Känns som att ja ligger ide eller nåt eller kanske jag
håller på att tappa rösten helt? nej usch så hemskt, kommer
nog få tillbaka den snart, hoppas redan imorgon. Är ju helt tyst :O
snälla snälla jag ber.... !!!

tänkte lägga upp bilder ifrån nyår och helgen..
  Nyår på mig och mimmi.

Ifrån i lördags:

 
Gabby och jag på Parken
 
gabby & gabby
 
syskonen göze.

Nu kommer det två bilder ifrån isabellas 18års fest
som jag inte har lagt upp än (bara bilder på mig och min syster):
 

Ja lite bilder här iallafall, får se när det kommer bilder igen.

Nu vill jag bli frisk, hej då nu ska jag hålla tyst.

 

/rebbe


Kommentarer
Postat av: Thomas

Va snygga ni är ! ni måste ha en snygg pappa!!

2010-01-09 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0