Onsdag

Skulle ha diskat idag men nepp så blev det inte, blev lite shopping istället.
Hårfärg, nya byxor och ett svart linne. Sen blev vi för trötta för att stanna kvar,
men på fredag så blir det mer shopping för mig hittade en fin tunika (blå)
som jag måste bara köpa :P


Men annars så händer det inte så mycket denna veckan,
tvätta och städa imorgon.
Skulle idag till Pers minnesstund, men klarar inte av det. så ska dit en annan dag och
lämna en blomma, men tänker på han varje sekund. Han var en nära vän träffade
han första gången när jag var 14 år, har inte träffat han på flera år och så nu händer
detta, dom som gjorde detta mot dig ska fan få ett skott i nacken .
Per 1985 - 2010 R.I.P !


En bild på dom fina gröna byxorna, Bukar aldrig köpa färgade byxor
direkt så detta är ett under.Ska också sy in dom vid knäna+vaderna+
nere vid vristen, tycker dom är förstora där.

Nu vill jag ha VÅR !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0