om min framtid

Längsen jag skrev här nu men skriver på en annan sida också (nattstad).

Men jag har en sak som jag har funderat på men nu fick jag känslan att
det är okej ! Jag tror jag vill jobba utomlands, eller börja plugga till bartender?
Vill inte jobba på dagis eller något sånt, har hela min framtid framför mig och
göra massa annat roligt än att sitta fast på ett dagis hela tiden.
Och nästa vecka ska jag jobba på ett dagis och det gör jag BARA för pengarna!!!
ibland har jag tänkt att ringa dom och säga att jag inte kan jobba och komma
fram till en bra anledning och slippa det, men vill bara ha pengarna !!!!!!!!
Förut ville jag bara jobba på dagis men nu tror ja att jag och tänkt om helt om
min framtid, jag måste våga, våga mig ut !!!

mina åsikter min framtid :D


Längsesen ni fick en bild nu så ni får en bild ifrån helgen.
(måste köpa en till sån ny tröja för har sett nu där jag satte fast
säkerhetsnålarna(på axeln) har det blivit fina hål :( och jag älskar den tröjan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0