Torsdag

Idag så skulle jag och mårten köra saker till Ånäsvägen
men det blir ändrade planer så vi ska köra saker imorgon
och på lördag istället. Så jag gick upp kl 08.00 men somnade
om och vaknade halv 12 istället. Så idag händer det inte så mycket,
ska vänta tills mamma kommer hem och vi SKA färga mitt
hår, vi har sagt det sen måndags men nu måste vi göra det
för jag ska ut imon och jag kan inte gå ut såhär, haha.

Städningen gick bra igår hela 2 våningslägenheten städade jag
och ska få en liten peng till imon =).
Vi ska nog till flame, billigt ställe och så finns det kareoke (?)
så vi ska sjunga lite och ha trevligt! Bilder ska jag försöka
komma ihåg att ta. Men vi måste hitta ett ställe att förfesta på.
Inget mer att skriva detta är vad som händer nu framöver
iallafall, jo på söndag så ska vi se syrrans match och sen gå på
kalas för min kusin Liam som fyller hela 6 år.
Skriver detta nu om jag inte har tid i helgen, ska ju springa upp
och ner med lådor.

Längtar till ons också, ska köra bil och det är mamma födelsedag =)
Mamma och min kusin Liam (från mammas sida) fyller år på samma dag också.


/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0