liten såndär jobbig kväll ikväll

jaa... vet inte så mycket faktiskt..
känns som att allt går nedför eller nåt, känns la sådär.
Nä men jag vet inte, kanske bara är en sån dag idag, hoppas jag.
vet inte annars, tänk om jag känner såhär varje dag nu..
det kommer jag verkligen inte orka.
Får la kolla när jag vaknar imon om allt är bättre, blir ju bara
deprimerad när jag ska må såhär. Bara att ta nya tag.
Nä man skit samma, får ta hand om mitt egna problem..
känns det som just nu.. lalalalala tar nya tag bara.

Orkar inte sova, känns som att jag gör det hela jävla tiden..
så himla tråkigt, men finns inget annat att göra heller,
pengar pengar pengar.. är trött på jävla pengar.
Kanske likabra att vara hemma, eller?

jaja en ny dag imon så nu stänger jag ner , puss å kram


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0