härliga fredag

God morgon, jo jag är öppe tidigt vi ska börja flytta
saker till Ånäsvägen, ser inte fram emot det.
Bära lådor 3 våningar till vinden, mm kul.
Varför kunde jag inte få lämna allt i ett rum
inne i lägenheten istället ???

Jaja ska iallafall upp nu och göra mig iordning,
ta på mig bekväma kläder och ha ett glatt humör.
Haha jag kommer verkligen inte orka bära upp
de tunga lådorna och annat skit. Nej vill inte.

Måste hinna fixa lite saker till ikväll också,
plus fixa mig, haha.. måste ha tid till det också.


jaja, ikväll blir det iallafall utgång, först förfesta sen
drar vi nog till flame och blir lite glada.. sen får vi
se om vi drar vidare eller fastnar där.
ha en bra dag och kväll. Jag ska föröska ha en bra
dag iallafall, en bra kväll får jag alltid.




/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0