happy but poor

Hej hej.
Igår var jag i stan med syrran och mamma =)
jag hittade ett par så snygga skor älskar dom verkligen
sen så köpte jag en kjol på rean för 49 kr och hårfärg
men har inte färgat än gör det på söndag när jag har
kommit hem ifrån pappa.
Jag och syster åker dit imon bussen går 15.55
och så kommer vi hem på söndag morgon..
Vi ska hjälpa till med huset och köra traktor =P

idag har jag inte gjort så mycket, har sett repriserna
på MTV vma, grät nästan i början av programet när dom
dansade och spelade M. Jaksson låtar.
Sen har jag tvättat hela dagen och så kom syster hit och
kollade på idol, trevligt.

Så ja som sagt är borta hela helgen, men vill gå ut med
mina tjejer som ska parta loss i helgen , men igentligen så
har jag bara 130 kr så kommer inte alls långt på det...
så får se hur det blir nästa helg, äsch allt fixar sig på något sett.

Idag tog jag ett stort beslut för mig själv..
Ska börja plugga igen till våren =)
Till barnkötare, förskollärare eller barnmorska/undersköterna,
låter mycket spännande faktiskt, ska kolla närme på det
nästa vecka och söka senast slutat på nästa vecka =)
JÄJ :D är stolt över mig själv att ha tagit detta beslut.


/rebbe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss you to rebbe!

Vi får ses snart! Nu var det för länge sedan!

Kramar

2009-09-18 @ 09:09:27
URL: http://loucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0