Godagens gott folk

Go kväll.
Idag har det varit en mysig dag.
Mimmi kom hit vid halv 2 vi fixade mina kläder
och så käkade vi sen har vi bara tjötat.
Nu ligger jag i sängen spelar ett spel på facebook
som heter FarmVille, hehe första gången idag.

imorgon så ska jag upp vid halv 11-11, ska packa
lite kläder för ska kl kvart över 12 åka tills vingeln
och möta upp mimmi och hennes mamma, de ska
klippa sig så ska kolla på. Sen så ska jag åka hem
till mimmi och vi ska fixa mat och förmodlingen
kolla på en film om vi hinner, sen blir der utgång
(därför jag ska ha med mig kläder, kan ju inte gå
i höga skor hela dagen, jag är ju inte van så måste
vara snäll mot mina fötter).
blev inga bilder idag, men det ska jag ta imon,
hinner inte lägga in imon men på torsdag.
Ska försöka att hinna skriva, får annars göra det
hemma hos mimmi imon. Go natt

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0