Flytting plus mer

Go kväll.
idag har mimmi varit här och vi fixade mitt rum,
packade lådor och tjötade som vanligt =)..
Sen så kom pojkarna hit och vi åkte och såg
på när syrran spelade en innebandy match mot
FBC Challengers, det var en bra match men det var nära.

Så nu sitter jag här och är trött så kommer att somna
om 1timma eller två, kollar på den filmen på 3an
- flight 93.

Imorgon vet jag inte vad som kommer att hända,
kanske bio eller nåt annat. Orkar faktiskt inte
planera något, känner inte alls för att veta just nu.
Men nu lutar det åt bio, men får se vad som händer.
Syrran har ju tvättid kl 16.00 , haha =P, jaja.

Go natt på er, så tänkte jag lägga upp lite bilder imon
det har blivit lite tomt om det. kram


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0