Fint höstväder

Go kväll

söndag till måndag natt så tänkte jag sitta uppe och kolla på
vma men somnade när det var en kvart kvar till galan skulle
börja, snacka om irriterande när jag vaknade halv 11 på
morgonen, så jag får bara vänta till onsdag 13.30 istället.
Men nu får det bli på torsdag kom jag på istället. haha.

Så idag har jag inte gjort så mycket, duschat och sett på tv.
Men sen så har vädret varit bra så det blev en sväng ut också,
träffade syrran och gick hem till henne myste med stina & dita
och så kollade vi på tv och tjötade och planerade våran lägenhet.

Imorgon så blir det nog samma veva om vädret är bra,
blir nog en promenad om det är mysigt höstväder ute..
Annars inte så himla mycket, onsdag blir det stan med
syrran och senare så kanske mamma kommer in.

kommer skriva mer imorgon, och lägga upp bilder lovar !

Och jag måste verkligen ha ett par höstskor, kan inte gå i
mina konverse hela hösten/vintern, och måste ha en ny
kjol jag går i en söndrig nu hur fint är det?? nej fy bövelen.
Och och och måste färga håret har ju blont annars
så det är inte så fint med utväxten när man har svart nu.


/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0