En bra dag !

I onsdags var jag och mimmi ute en sväng,
sa hej då till shabbe som ska vara borta i 4 år.
Men hon kommer att få det bra där borta.
Sov över hos mimmi kom hem vid 2 dagen efter.
Sen myste jag med mamma vi lagade jätte god mat
sen så satt vi och såg på tv.

idag så ska jag träffa mimmi, och kanske några fler.
Blir la några öl tror jag, men vill inte ut det är kallt
och blåser. hehe.
Och jag fick veta att jag ska till en arbetsinterjuv
på måndag, Yes Yes Yes !! kl 14.00 ska jag dit.

Sen så har syrran beställt körlektion nu också..
den 21 sep och 30 sep , najs najs.. lite nervös
men vi har gjort en dubbel lektion tillsammans.

Hihi är lite nervös inför måndag också, men
jag ska ha jobbet inger mer med det.

ha en fin dag, kanske skriver senare.


/rebbe


Kommentarer
Postat av: pappa

Lycka till kl 14 ta det bara lungt så går det säkert bra! puss o kram vi håller tummarna

2009-09-06 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0