En bra dag

En mysig och rolig dag med mina tjejer Mimmi och Carro.
Vi satte oss på ett fik, satt där och tjötade sen så åkte mimmi
hem och jag å carro gick till dinsko, HAHA säger jag bara
fy fan va roligt det var där inne. Det kanske inte brukar vara
så roligt inne på en sko affär men idag var det roligt.
Carro hittade ett par skit snygga skor och ville pröva dom,
ja titta själva på bilden nedan vad som hände, haha.
Jag kanske inte har världens finaste minn men höll på att
falla ihop av skratt, och gubben, haha.

Inne på dinsko, strumpbyxan (?) satt fast i skorna

den gick verkligen inte att få loss så ända alternativet

var att riva sönder allt, hehe.

Jag på fiket med min mocca.

(
bilder lånade av carro)



Sen efter allt detta så möte jag upp mamma i stan

och vi åkte hem, skulle färga mitt hår med det blev

inte så.. vi såg på tv och kom fram till en deal

om hur jag ska få pengar till helgen, städa hela

lägenheten, tycker jag låter bra =)

 

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0