denna kväll & imorgon

Mimmi var här ikväll ett tag vi käkade mat och
drack lite vin, trevligt, sen blev vi lite sega
och mimmi åkte hem.
Nu sitter jag här vid datan och segar har lite tråkigt..
Smsar lite nu men jaja inget mer..
Imorgon ska jag försöka se syrran match kl 08.00
sen efter det så tänkte jag se om man kan fixa nåt.
Ska hem till mina kusiner också som bor här precis
vid oss, mummu & varri är där och ska hälsa på lite.

Annrs så vet jag inte vad som händer imon (som vanligt)
tänkte ge mig själv lite mod, ska inte ge upp !

Go natt eller nåt på er.


/rebbe

Kommentarer
Postat av: Gabby

DU KOM INTE PÅ MATCHEN!!

2009-09-13 @ 10:36:33
URL: http://xgabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0