Denna helgen i jönköping

halloj.
Nu sitter jag i bilen påväg hem till Göteborg jag har
varit i jönköping hos pappa och carina.
Jag och syster hjälpte dom med att måla huset och
så lärde vi oss att köra traktor, sen när vi hade lärt
oss så körde jag och syster hela tiden, skit roligt.
Imorgon ska vi ju övningsköra så nu vet jag iallafall
hur man växlar, pappa sa också att det är lättare att
köra bil än traktor så det känns ju bra, lärde mig
väldigt snabbt igår =)
Jag har väligt ont i min hand, för ja målade igår,
kanske jag inte är van? hehe..

idag när jag kommer hem så kommer jag vara rastlös
det känner jag redan nu... så får se vad jag kommer
att hitta på. Eller så kommer jag vara helt död när jag
kommer hem, vi är inte ens nära Göteborg..
Vi har nu åkte ca 45 min, tar ca 1,5 tim med bil till Göteborg.

Hoppas alla mina vänner har haft det bra hemma, festat
och varit bakis, hehe.. men nästa helg vill jag festa, ska fixa
pengar så jag kan umngås med mina vänner. Saknar alla.

Och och och.. jag hade VÄRLDENS BÄSTA dröm inatt !

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0