Torsdag nu imorgon helg

Kl 09.00 åkte jag hemmifrån, sen blev det ett möte
på arbetsförmedlingen "jobbgaranti för ungdomar".
Ska på ett möte på måndag 13.30 till en person
och snacka om jobb, skönt att man får pengar
för det också, hon sa att det skulle typ ta 14 dar,
hoppas hoppas :D.

Sen efter det så träffade jag mimmi hon skulle låna
mitt minneskort till kameran till hennes stora resa
till Rio, hon åker imon och kommer hem 4 nov.
Visst kommer jag att sakna henne skit mycket men
är glad för henne skull också. Men det är faktiskt lite
bra eller bra och bra, bra för mig att hon åker nu för
jag kommer inte precis sitta hemma och inte göra
något för det är precis nu i flytten också, så kommer
ha fullt upp med det. Men sen när mimmi kommer hem
så är vi nästan grannar, så det blir bra =). LÖÖÖV YOU !!

Nu längtar jag verkligen till M.jackson filmen
den 28 okt. Jag, syster & mamma ska på världs-
prämieren
då, det ska bli riktigt coolt.
Ska man klä upp sig eller inte? kanske lite småt?




/rebbe

Kommentarer
Postat av: Louise

Självklart ska jag göra det^^

Ja, det ska bli skit kul att komma ut lite och dansa. Nu på lovet får vi ta en lunch, det bestämmer jag! ^¨ Det var för länge sedan nu! Puss

2009-10-23 @ 08:50:46
URL: http://loucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0