sent

Väldigt sent nu ska snart släcka ner och sova.
Idag har jag verkligen inte gjort något, jo försökt
att få tag på den där inger men det går inte så bra.
Har tänkt skriva på dagen men som vissa säger:
"har haft bloggtorka" jag säger att min dag har varit tråkig
därför inte har något roligt att skriva.

Men imon ska jag städa, jäj men faktiskt.. något att göra.
Sen på Fredag ska jag köpa pizza och göra fler maränger till
lördag, men jag ska vara ensam hemma på fredag så då blir
det pizza och idol :D
Lördag blir det kanske ikea på morgonen sen så ska jag till
min Kusin linda som fyller 30år sen på kvällen är jag, mamma
och syrran (om är frisk ska ringa henne imon) bort bjudna till
en stor fest så det ska också bli roligt.
Men längtar till på fredag pizza och gött och lördag, vara aktiv
hela dagen =). Go natt ska sova nu.


Mimmi & jag i Lördags på Henriksberg

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0