pizza dag

Hej hej, förskylda rebecka här.
Ser ut som fan här hemma nu vi ska ju flytta på lördag
och vet inte ens om jag är klar med allt, imon ska vi slänga min
säng och ta ut allt elektroniskt, så blir att sova på soffan imon.
Och packa resten som ska hem till mamma och imon ska jag
lämna saker hem till syrran som vi ska ha i våran lägenheten.

Men vill verkligen på frisk till lördag, vill ju ut då också..
kanske sova borta för kommer varta fullt hemma hos mamma.
Men men, bara om jag mår bättre så blir det utgång eller nåt.

Vi ska inte laga någon mat nu innna vi ska flytta för vi har
packat ner allt och mamma har städat ugnen.
Så idag blir det pizza! fast får vänta tills zebbe och benja
har kommit hem, jag har hungrig nu så får la ta något litet.

Ha en bra dag.


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0