M.Jackson var en bra man

Kom hem för ca en halvtimme sen !
Var på bio idag och såg This is it, man höll tårarna
inne asså iallafall i början, filmen om M.Jackson var
så jävla bra, vill se den igen, fast hemma, då kan
men gråta hur mycket man vill.
Nu vet man lite mer hur han var som person.
Åh gud snälla försök att se den!
Dvd kommer ut i december har jag för mig,
den ska jag och syster köpa :D

På lördag på kvällen efter flytten så ska jag och
syrran dricka vin och kolla på en M.Jackson dvd
och lyssna på skivorna och dansa och gråta :).

Love him, han var en bra man som ville mycket
och älskade alla, och han sa till alla - God bless you.
Se filmen istället så får en blick om hur han var.


Nu blir det Grays anatomy och längtar till Lördag.

/rebbe

Kommentarer
Postat av: Carro

haha shit, visste inte att systrarna göze är så ledsna över att han gick bort :D vafan..man kände ju honom inte ändå :O

2009-10-30 @ 16:03:32
URL: http://bo3gmunk3n.blogspot.com
Postat av: rebbe

Men carro han var ändå stor ! lyssnat på han sen man var liten. Man kan vara ledsen ändå fast man inte kände honom. Men hans musik är så jävla bra.

2009-11-01 @ 19:56:23
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0