Lite småt om helgen.

Frisk men lite förskyld fortfarande men ingen feber.
Men nu ligger mamma sjuk istället, så nu får jag ta hand
om henne.

Vi flytta i Lördags till Landala allt gick jätte bra,
sen så åkte jag och mimmi och möte upp carro.
Sen åkte vi hem till henne och förfestade, hon fyllde
år igår så vi firade henne i lördags på henriksberg.
Mycket rolig och bra kväll =).
(jag hittade hem iallafall till det nya stället)
Och så hade jag och syrran en myskväll i Fredags
också med glass och cola, mys mys !
Om ni käkar glas och sen dricker cola, det känns
jätte konstigt/roligt i munnen då. testa.
(det ska vara mjukglass)

Nu gör jag inte så mycket ska ta något att äta min mage
är tom, käkade frukost vid 9 tiden, sen fick jag gå ner till
apoteket och köpa saker och så köpte jag bullar för det var
ju ändå kanelbullensdag igår.
Skulle igentligen baka idag men det är så rörigt här hemma
så vi bestämde att ha en helhelg och baka bullar och bröd
istället när pojkarna är här.

 


Mimmi, carro och jag innan vi skulle ut <3


/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0