jag har tråkigt just nu så det finns inget annat att göra...

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Ganska
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Haha ibland
9. Är du från Irland? Nej

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Hår
3. Katt eller hund? Katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Inget av dom tack
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Både
10. MSN eller mobil? Både

9 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Tror aldrig att jag har gjort det
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja det har jag säkert gjort
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Kanske, vet inte
6. Ätit en hel tårta? Haha nej 
7. Gjort bort dig offentligt? Kanske de kanske
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, nicke


skit
Vad såg du på tv sist? Scrubs
Vems blogg läste du sist? Fokis
Vad åt du sist? Kesosallad
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Syster
Vem messade du sist? Syster
Vad läste du sist "bok"?  Åh komme inte ihåg vad den heter nu...?
Vem pussade du sist? Vet inte
Vem kramde du sist? Mamma
Vem bjöd du sist på något? Lite svårt när man inte har pengar, men sist vet jag inte
Vad köpte du sist? Vet inte, men mamma köpte en latte till mig


Jaha såhär tråkigt har jag just nu, haha...

Kommentarer
Postat av: Hilea

Eller hur... Bara bland topp 5 fanns så mycke bättre bloggar...

2009-10-13 @ 00:48:01
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: rebbe

Oja det fanns det verkligen..

2009-10-13 @ 11:08:54
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0