helgen ♥

Ifredags var mimmi hemma hos mig, vi såg på idol..
(grymma var dom) spelade spel och xbox360 kl 3 på natten..
haha ja inte sånt man brukar göra på en fredag kväll precis.

I Lördags så var det 30års kalaset , mycket trevligt var det.
Fick ju träffa pappa och zarina juh <3..
Sen på kvällen så drack jag 2 glas vin hemma sen lite senare
så möte jag upp mimmi och mikko och vi åkte till
henriksberg och mimmi bjöd mig på en öl, sen kom carro också
så började vi spela billjard, haha vi hade det riktigt roligt..
men det var det ända jag drack den kvällen, inte vanligt för mig
men det var skit roligt iallafall, haha.. måste göras om.

Sen idag så åkte jag in till stan, möte upp syster och sen zarina
och vi fikade på fröken olsson och sen så blev det lite shopping.
En fin tröja, en jätte mysig halsduk och bordsunderlägg till
min, syrrans och timos nya ställe, men jag tror bara att jag och
syrran kommer att tycka om underläggen, haha.
Sen gick vi runt i stan och kollade lite.
Sen åkte jag hem och det blev mat, tv och datan.
Mys dag helt enkelt.

Imorgon blir det att sova länge, sen upp äta frukost ta på mig
åka till Bergakungen och hämta ut M.Jackson biljetterna
sen så åka en sväng till syrran, sen när jag kommer hem
kanske så blir det att göra pannkakor, mums.
Och min mobil är konstigt, den vill inte föra över de nyaste
bilderna på telefonen till datan, fattar nada.
Så ska fråga syrran om hon vet vad felet är.


jag som säger go natt med tandborsten i mun.
jag i mina nya kläder, bilden i suddig bara för att jag är trött.


Men det blir två st bilder ifrån igår på henriksberg
Jag och Mimmi     Carro och jag

natti natti ♥

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0