Fredag =)

Hej hej.
Igår var jag på henriksberg eller mimmi tvningade mig
dit 9 på kvällen, men så snäll som jag är så åkte jag
men blev bjuden på öl så det tackar man inte nej till.
Idag så blir det pizza och sen så kommer mimmi hit lite senare
och så ska vi se på idol och jag ska antagligen göra
maränger till imon, ska ju då till Kusin Lindas 30-års kalas.

Idag ringde det någon till mig om jobbchoach till mig,
så som jag fattade det så var det något nytt som hade
startat :/ jaja jag sa att de kunde höra av sig och skicka
mer fakta, lyssnade inte så noga vad han sa, haha.
jaja det fixar sig.
OCH det blir jobb för mig på verner & verner igen, gött med
pengar, så där blir det mycket jobb i jul.

Finns inte så mycket mer att säga :D är hungrig.


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0