en sånhär dag idag

God morgon.
Har försökt att ringa till vikarepoolen för Örgryte...
men kommer bara fram till hennes telefonsvarare hela tiden
och där ska man prata in om vilket dagis/förskola eller skola som
men ska gå till, men jag vet la inte vilken som vill ha hjälp =/
Så nu skrev jag ett mejl till henne och skrev att jag vill prata
med henne personligen inte någon telefonsvarare.
Hoppas hon svarar bara, annars så ringer jag henne imon
och prata in att jag inte vet vilken dagis som behöver hjälp
och att det inte spelar någon roll. AH!

idag så SKA jag förtsätta fixa mina kläder mer händer inte så
mycket, ragga efter jobb... Jaja, finns inte så mycket mer att göra.

Ha en fin dag jämför med vissa andra.


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0