bra kväll

Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar
till nästa lördag när vi 3 ska flytta ihop, det ska
blir så himla bra. Bara när jag tänker på det att det
inte är så långt kvar så pirrar det bara i magen och
jag känner att smilet blir större och större !



Och nu ringde som i från arbetesförmedlingen
och jag ska på ett möte för jobbgaranti för ungdomar :D
Ska vara där borta på torsdag kl 09.30.
yes yes , gå på möten och få pengar. låter bra.
Mimmi går på sånt så kan fråga henne om jag
undrar något så vet ju hon=).
Känns just nu som att allt bara blir bättre och bättre.
Älskar denna känslan. Måste kolla på kör tider också
är sugen på att köra bil.

Puss till er alla, en stooor puss till er alla.


/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0