början av en ny vecka

God morgon.
Idag blir det att vara hemma.. vill igentligen hämta ut
biobiljetterna men det är ingen bråska med det.
Ska senare ställa mig och göra pannkakor.
Imorgon tror jag att jag ska ner till folkets hus
nere vid järntoget, jobb info där..
sen så måste jag till skatteverket och byta aderss,
flyttar ju inte denna helgen som kommer men nästa :D
Lääääängtar skit mycket !!!! bara jobbigt med pengar :(
Denna vecka kommer jag iallafall inte sitta hemma
som jag gjorde förra veckan. Men bara idag.

Vill gärna ha ett mejl ifrån verner & verner och
kolla när jag kan börja jobba där,
skulle vara gött att få jobba lite nu i okt
och få lite pengar i nov iallafall.
Men nu i helgen kommer jag att få städ pengar
för jag och syster städade hela lägenheten borta
vid Ljungkullen, så dom ska jag spara tills vi har
flyttat =). Måste fixa pengar till issas party,
men det fixar sig alltid =).

ha en bra dag.

/rebbe

Kommentarer
Postat av: gabby

Hoppas att pannkakorna blir goda :P

2009-10-19 @ 16:05:54
URL: http://xgabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0