you rock my world

Hej Hej.

I tordags så blev det lite öl med mimmi och mikko..
först var vi på en krog nära oss sen så åkte vi in till stan
för att träffa David och så åkte vi till "mitt andra hem" på
andra lång gatan. Men var hemma vid halv 1 för skulle upp
kl 05.30 fredag morgon för att gå till jobbet, segt men var
ett måste. Efter det så gick jag självklart hem och lade mig
i sängen och sov ett tag.
Jag och syrran skulle igentligen ha hemmakväll igår men
mamma var hemma hos en arbetskamrat och de ville att vi
skulle komma dit, det blev 3 glas vin, afrikanska trummor
och sen hemgång, mårten hämtade oss, och jag hade en bäbis
vid mig hela tiden =) så himla söt !!! tror han va 3 mån.

Idag så ska nog pappa komma hit och hjälpa mig med sängen
sen ska vi hem till farmor på 70 årskalas !! (Jag måste färga håret)
Sen så ska mimmi och mikko komma hit till mig och syrran
då blir det öl/vin och buzz, sen kanske det blir utgång.

Pirr pirr ;)


Jag vill tatuera mig, vet 2 saker jag vill ha.
Och jag drömde om att jag hade en av dom i natt, fan då, haha.


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0