Uhm torsdag upp & ner

Jobbat idag och det gick fort, annars ingen rolig dag
grått och trist överallt.
Om jag inte hade jobbat imon så skulle jag åkt hem
till mamma och bara vara där och vara med henne..
men hon kommer hit enstund istället, saknar henne.

Imorgon är det fredag och det blir jobb och sen ett möte
kl 13.00 i mölndal sen så tror jag pojkarna kommer enstund
och sen tror jag att jag åker hem till mamma, orkar nog inte
festa imon, vet inte ens om jag vill göra det på lördag fast
jag är bjuden på en stor födelsedagsfest, känner att jag inte
alls är på humör att festa och inte heller slösa bort pengarna
som jag har väligt dåligt med nu.
Vet inte vad jag vill, får la se i helgen, folk kasnke blir
besvikna men måste vara lite självisk känner jag.

jaja, ha en bra fortsättning på dagen/kvällen.


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0