Tisdag

Min första dag ensam på jobbet, skulle ta en timma
men det tog lite längre tid för mig, men det är bara för att
duscharna tar sådan tid, ska nog bara skölja av dom,
annars tar det för lång tid. Jaja kanske går smidigare om
nån dag..

Idag har jag varit seg sovit för det mesta,
men idag så köpte syster ett gymkort på det gymmet jag
jobbar på så vi ska börja gymma imon efter hennes jobb.
Sen de dagar hon tränar innebandy så får jag träna själv,
det är bara gå på bandet och lyssna på M.Jackson :)

Men, måste få tag på en speciell person om pengar,
uhm.. kanske kan gå upp dit och fråga efter henne.
Senaste 20/11 måste jag fixa det.

Annars är allt super, ska nog åka till IKEA med min
kära mummu och varri på Lördag :)


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0