Tisdag

jag måste verkligen färga håret skulle ha gjort det den
13:onde, haha lite seg är jag, men innan helgen
ska det bli gjort.

idag har jag jobbat och storhandlat mat efter det så
åkte jag in till stan och träffade mimmi och carro
fikade och tjötade, nu sitter jag här och väntar att
desprate housewife ska börja (om ca 2 1/2 timme).

Imorgon blir det jobba och sen träna.. sen basta på
gymmet, gott =).

Ja det finns nog inte så mycket mer att skriva, men
tänkte ta lite kort på lägenheten i veckan så ni alla
får se hur det ser ut.

Och jag hatar folk som ska på vagnen när man ska
stiga av, gah vänta och vara trevliga, ni kommer på !

Och om en vecka så ska jag montera ikea möbler och
dricka öl ;)


haha en bild på oss en kväll här hemma,
Mimmi, syster, jag, tessan och gabriella.

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0