Söndag

Hej hej.

Har haft fullt upp denna vecka, med gäster varje dag
och packa och upp försöka göra fint här hemma men
det går lite segt med det känner jag, vill ha finare
än vad det är nu, haha. Men jag trivs, bilder kommer.

I fredags var det lite vänner här, trevligt :)
och i Lördag så kom Fissä och carro hit och det blev
go midda och film, rikitgt go mat gjorde vi alla 4..
måste göras om mer.
Idag på dagen kom, mamma, mårten, zebastian,
benjamin och freja hit och fikade :).
Sen så åkte jag och syrran till ica för att katterna ville
ha lite mat och sen så gick vi och köpte Kinamat och
kolla på en ursel hockey men grattis Finlnad för den
stora vinsten. Sen efter det så kom Isabella hit en
sväng för att säga hej och vi såg på filmen på 3:an.
Issa blir 18 på tisdag :D !!


Imorgon så blir det sätta på en tvätt kl 12 och sen
13.30 så ska jag vara på ett snabbt möte, för att snacka
med någon och skriva på ett papper som ska skickas till
försäkringskassan, det är det ända ärendet nästa vecka..
Uhm, ja det var la inget mer än att jag ville skriva av mig.
Men jag känner mig lite förvirrad med alla möten som jag
har gåt på om jag gör allt rätt och inte glömer av något,
slänger upp alla papper imon för den jag ska snacka med
och att hon/han får hjälpa lilla stackars mig.
Och alla de andra papperna på andra möten,
gah!! men imon är alla papperna borta förhoppningsvis.
Tycker inte om viktiga papper längre.

Grattis pappsen på farsdag <3

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0