Söndag

Firade issa i Tisdags hon fyllde 18 hade en
överraskingsmidda på viktoria, sen gick vi några
vidare till en krog :)

I fredags så blev det midda hemma hos issa,
med henne vänner och syster var också där.
Det blev massa lekar, dricka och go midda sen
senare så drog vi ut och dansade, rikigt roligt var det.

Lördags blev det bara en hemma kväll, syrran och jag
käkade onyttigt hela kvällen och kollade på Die Hard 4.0.
Hände inte så mycket denna dagen men skönt att
vara hemma och inte slösa bort pengar.

Idag så har det inte heller hänt så mycket, lagade mat..
sen så kom issa hit en stund innan hon skulle på bio,
nu kollar jag på filmen på 3:an.

Jo träffade Sanne (en barndomsvän) i veckan för hon har fixat
ett jobb till mig på ett gym som städare, hon ska sluta där
och gav det till mig :). Men jag hobbar för ett gymkort kan
man säga, orkar inte berätta varför här. hehe.
Men då blir det börja träna, skönt.
Och jobbar bara mellan 06.00-10.30 mån-fre men bara 1,5
timma varje dag så jag får bestämma själv när jag ska börja.
Ska dit imon kl 07.00 för sanne ska visa mig lite och jag
ska få nyklar och så skulle jag skriva på papper med.

Sen är frågan om arbetsförmedligen ska man skita i det?
För jag går ju på soc (ja nu säger jag det här så alla förstår
hur jag klarar mig både hemma och fritid).
Pappa kommer hit imon så ska prata med pappsen om detta.
Så det blir först gymmet sen tvätta och sen städa :).

Natti
/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0