Onsdag

Igår var jag på ett möte och det gick bra, ska bara lämna
in alla papper så ska allt bli bra. Postade till pappa och imorgon
så ska jga hämta alla papper hos arbetsförmedlingen och
skatteverket men innan de så ska jag övningsköra.

Idag tänkte jag slappa lite men ändå så tänkte jag hämta
lite lådor och sånt uppe på vinden för att packa upp lite.
Mimmi kommer hem idag ca kl, 19.00 så hon skulle höra
av sig när hon kommer hem så kanske hon skulle hälsa
på här hemma, vill ha lite fint då.

jaja, känns att det är mycket att göra denna veckan..
men tror inte att det är så mycket ändå att göra, hehe.

Ha den bra dag så hörs vi.

(det kommer att komma bilder på lägenheten när allt är klart)


/rebbe

Kommentarer
Postat av: Kristin

Svar på din idiotiska kommentar:



Förlåt. Men är du dum i huvudet eller? Själva poängen är ju att jag INTE vill se filmen, för jag lyckas STÅ FÖR MINA ÅSIKTER. Jag kan ju inte titta på den och sen ångra mig hela livet om jag tror på detta så starkt som jag gör?



/Äkta MJ-fan.

2009-11-04 @ 17:44:05
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0