Onsdag

go kväll.
Jobbat idag, det gick bra =) imon blir det lugnt dag
på jobbschemat. Gick hem och sov efteråt och sen
när syrran kom hem så gick vi upp och gymmade.
Men kan inte förstå varför jag är så seg och trött runt
18.00 tiden, kom ju hem vid 09.00 efter jobbet och sov
till 12.. uhm, tråkigt att vara trött så tidigt man är ju inte
direkt social.

Jobb imon sen kanske träning, vet inte om jag ska gå
på ett möte imon eller om det är på fredag, så jag ska
ringa ett samtal imorgon så får jag se om det e imon.
Vet inte om jag vill att det ska vara imon eller på fredag
men äsch måste gå i vilket fall. Hoppas imon så kan kan
träna på fredag och sen basta :)

Jaja, ska försöka bli pigg, men tror jag kanske har
lösningen.. Köpa mig en kaffekokare?
Finns det någon billig någonstans? har ett äckligt
kaffe hemma, blä å fy.


Jag och min busiga & älskade katt Dita

/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0