Flyttat hemmifrån

Nu har vi flyttat!
Syster har flyttat till en större lägenhet och jag har
flyttat hemmifrån = vi har flyttat ihop.
Känns bra, men första natten sov jag med syster, hehe
men nu andra natten sov jag i mitt rum med katterna på mig.
Men detta känns bra, bara pengar fixar sig så fixar sig allt.

Idag så ska jag hämta lite papper kl 15.00 sen så ska jag möta
syster efter hennes körning så ska vi till netto och handla mat.
Mer händer inte idag skit väder ute så det blir väl fixa lite här
hemma så det ser ut som ett hem.

Imorgon gå på ett möte (tid vet jag inte än) sen upp till vinden och
hämta lite mer saker och packa upp, och sen tvätta.

Resten av veckan består av att packa upp och Körlektion
kvart i 11 på Torsdag. Och mimmi kommer hem på onsdag.


/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0