Bang bang, we're beautiful and dirty rich

God morning.

jag gick upp 05.30 idag istället och gick till jobbet ca 06.00
för jag ville hinna med att göra herrarnas duschar och det
var faktiskt skönt att börja så tidigt, var klar 07.30.
Så jag gick till jobbet när du var mörkt och gick hem när
det var mörkt, det var riktigt skönt ska nog börja samma
tid imorgon.

Nu lyssnar jag på musik och tänkte fixa här hemma
lite för mamma kommer hit, eller ska iallafall vika tvätten.
Idag ska vi äta fiskpinnar och potatismos,mums.

Inte så mycket mer händer idag, kolla på Glee idag och
lägga mig tidigt. Man vet inte vad mer som ploppar in mer.

Ser fram emot helgen.





/rebbe

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Jag har frågestund på min blogg just nu. Gå gärna in och ställ en eller flera frågor :). Du får fråga om vad du vill så länge det är seriös/seriösa fråga/frågor. Här: http://ferhat.blogg.se/2009/november/fragestund.html



Tack, ifall du ställer en fråga :D. Sköt om dig ;)

2009-11-26 @ 12:36:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0