8 maj

Danmark [ skagen ] var skönt att åka till, men det blåste som bara den.
Vi var där och fotade, och jag fick fina bilder, så nu har jag skickat in
en bild som jag har valt att ha med i tävlingen.
Hålla tummarna att man vinner !
Och så fick jag så ont i min tand för det blåste kallt, det illade skit mycket
men nu är jag bra i tanden, Men ska försöka lägga upp bilden någon
dag som jag har valt och se vad ni tycker.

Idag är jag hemma inte gå ut bara vara hemma med
nästan nära på en nackspärr, aj aj....

Nu finns det inte mer att skriva.
Nu är det inte många dagar kvar =P
Och... inbjudningarna till min mottagning kommer nästa vecka.
haha jag är mycket seg, men jag lovar det kommer! hoppas ja =P


Och jag vill ha en snygg ny kläning på H&M, men är lite pank
för just den kläningen, någon snäll person som vill bidra? =P
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0