5 maj

Igår så tog jag på mig kläderna som jag ska ha på studentdagen =)
grr , haha det blev bra, ser ut som en sailor =D
Kommer ta kort på balkläningen och studentkläderna nån dag nu =)

idag när jag kom hem så fixade jag min mat till danmark resan,
sen så har jag städat hela undervåningen så snart kommer
Linda och Jocke å barnen , de ska sova över här till imon
för sen åkte de till turkiet har jag för mig =)

Finns inte så mycket att skriva kommer tillbaka på torsdag
Imon blir det fota fota fota i fina skagen =)




Jobbigt kanske att jag tjatar så mycket om studenten ?
men ni får stå ut i 3 veckor till =P mohaha


/rebbe

Kommentarer
Postat av: victuria

åh, tack! :D Men du har inte sett hela än, men det får du nog om du kikar in på bloggen på lördag för vi ska ha balen nu på fredag på valand :D Vart ska ni ha eran bal? förra året hade väl munkebäck också på valand`? Har du någon dejt eller? puss

2009-05-05 @ 17:13:30
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hoppas du hade det bra i danmark! Puss

2009-05-06 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0