4 maj

Ska åka in till stan idag och köpa inbjudningskort till studenten
men vet inte om jag har lust att åka bussen hem. Aja får se hur jag gör.
Nu är det bara 16 skoldagar kvar till studenten för mig, längtar.
Eller vi är iofs lediga nån fredag tror ja.. tror det är mindre än 16 dagar.
Det ska bli så himla roligt just den dan och kommer nog alltid att minnas den.

På valborg så var jag med syrran, amanda, mimmi, carro och jossan.
Först satt vi i kungsparken och lyssnade på musik och käkade jordgubbar,
sen gick vi till masthuggskyrkan där inga poliser var.
Vi satt där ett långt tag och hade det jätte trevligt =)
Sen närmare midnatt så gick vi tillbaka till kungsparken men där var
det inte alls roligt, vi skulle stannat vid kyrkan.
Men sen åkte jag och syrran hem.

I Fredags var jag bara hemma och tråkade.

I lördags så solade jag och mamma först på morgonen sen så
åkte jag, syrran å Timo in till vasaparken, där var det helt dött =/
sen gick vi ner till kungsparken, men där var inte alls roligt så jag
och syrran gick till jossans jobb och fick bullar sen köpte jag
den goaste maten som finns , pasta och skinksås :D
ja och sen åkte vi hem vid 1 tiden..

I söndags hade jag sååååååå tråkigt.

Och idag har jag också tråkigt.
Det har verkligen varit en lång helg, tycker inte om att vara ledig
såhär länge,.. aja.. måste till apoteket iallafall här hemma om jag
inte åker in till stan. Annars åker jag in och köper.

Jävlar !!!!!!!!!!!! jag kom på att vi har ett muntligt imon på samhällen, Oj !
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0