26 maj

Balen var jätte roligt, det var också roligt att se hur fina allesammans var =).
Bilder orkar jag inte lägga upp nu, men det finns många bilder på facebook.
Skolan är seg denna veckan, finns inte alls mycket att göra..
för på fredag tar ju vi STUDENTEN !!!
I måndags så gjorde jag ett prov för att få G i kursen projekt och
företagande, och det gick bra så nu har man ett G i den kursen.
Så på torsdag återstår det muntliga på filosofin, hoppas det går bra.

Imorgon så ska vi åka till allum, jag ska hitta ett par ballerinaskor
till studenten, och så ska vi köpa mat å dricka!

Gud vad jag längtar, vill bara att dessa dagar ska gå fort.
Men man har lite panik med jobb,, men jag letar å letar å letar...
och söker de jobben som jag kan söka, finns inte så mycket =/
orkar verkligen inte vara arbetslös. Men Men
Detta tar jag på måndag nästa vecka, nu ska jag se framemot fredag !


Okej ni får 4 bilder ifrån balen, resten får ni se på facebook eller bdb.
jag å mimmi på valand            Innan balen =)

          
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0