22 maj

Igår var mimmi här och fixade och kollade vad vi ska ha för frisyrer
på balen imon. Gud va snygga vi blev,haha! ska lägga upp kort senare
när mimmi skickar dom till mig.

Idag blir det duscha sen så in till stan möta upp Alexandra vid bussen
hon kommer ifrån Jönköping och ska bo hos syster till imon.
Jag och mimmi ska in till stan innan eller efter och hitta väska som
vi ska köpt till oss själva och ha imon kväll och så ska jag hitta en snygg "påse"
som jag också ska ha imon så man kan ha extra skor och jacka,
sen är det bara att lägga den i garderoben vid valand.

Ja jag längtar att åka bilen till avenyn :D

Och om 1 vecka är det studenten :D
/rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0