19 maj

Om 4 dagar är det bal, ska bli kul och se hur fina alla kommer vara.
Och på torsdag kommer syrran och mimmi hit, syrran ska fixa bal frisyrer
på oss och se vad vi ska ha på lördag, och så ska vi dricka lite vin och tjöta.
Sen på fredag dricka lite lätt.. för kusinen Alexandra kommer hit ifrån Jönköping :)
Tänkte ring lilla isabella och undra om hon vill säga hej och ge mig en bamsekram
precis som jag vill ge till henne :) hihi.

Imorgon är det skola slutar tidigt, och sen bli det färga håret
och städa rummet. Inget mer händer imon tror ja.

idag så var det 1 lektion i skolan sen åkte ja hem och sov lite
sen tog jag bussen in till stan igen, åkte in med syrran och träffade mamma.
Vi fikade sen så köpte jag saker till studenten.
Hårfärg
Hårspray
Härspännen
Strumpbyxor
Sen köpte jag en väska, men ska ej vara med till studenten el balen, hehe.

/rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0