17 maj

Helgen har varit jätte bra ! fast ett - var att jag har blivit förskyld.
I fredags var det bandit fest med syrran, hade det jätte jätte roligt.
Ilördags ville jag vara hemma och bli frisk, så syrran kom hit och så
käkade vi middag och kollade på eurovison song contast och gjorde
en tävling att sätta poäng själva, haha det gick inte så bra men vi hade
iallafall rätt plasering för norge.. Grattis =).

Idag så har jag & syster varit hemma hos faster carina
och träffat pappa. Vi käkade middag och pratade.
Jätte mysigt att träffa dom, Pappa och Zarina vi ses på lördag <3

Nu är det snart bal och har 1 prov denna vecka.
Projekt och företagande, ska plugga hela dagen imon.
Blir inget mer för mig denna veckan (v.21).. sen är det balen.
Nästa vecka igen så har jag filosofi prov muntligt. SEN är det över ! tack för mig.

Har sökt lite jobb också nu, Håll tummarna för mig



            Bandit festen            

                                  
/rebbe
( jag har namnsdag idag )

Kommentarer
Postat av: Denise

Tackar tackar.. =)

2009-05-18 @ 08:35:03
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Victoria

grattis i efterskott ;)

2009-05-18 @ 16:18:34
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0